یک شهروند بهائی ساکن تنکابن به نام پویا رضویان به دلیل دفاع در برابر توهین به عقیدهاش از ادامه تحصیل و اخذ مدرک دیپلم محروم مانده است.
به گزارش هرانا ، پویا رضویان، شهروند بهایی ساکن تنکابن، از ادامه تحصیل و دریافت مدرک دیپلم محروم مانده است. این شهروند بهایی در سال تحصیلی ۹۰-۹۱ به جهت اعتراض به خواندن کتابی در مخالفت با آیین بهایی سر صف مدرسه، از محل تحصیل خود اخراج شده بود. به گفته مسئولین اداره آموزش و پرورش پرونده وی به اداره اطلاعات ساری منتقل شده است. یک منبع نزدیک به این شهروند بهایی به گزارشگر هرانا گفت: “پویا رضویان، در سال تحصیلی ۹۰-۹۱ به دنبال خوانش بخشهایی از کتاب ردیهای که در مخالفت با آئین بهایی بود در سر صف مدرسه به این موضوع معترض شد و از اعتقاد خود دفاع کرد. ادامهی مطلب








