امین افشار نادری، نوکیش مسیحی محبوس در بند چهار زندان اوین، در پی جریان بازدید نمایندگان بینالمللی از زندان اوین و ممانعت مسئولین از ملاقات زندانیان سیاسی-امنیتی با آنان، از روز چهارشنبه ۱۴ تیرماه اعلام اعتصاب غذا کرده است.
به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران، امین افشار نادری، نوکیش مسیحی که اخیراً از سوی دادگاه انقلاب به ۱۵ سال حبس محکوم گشته، به دنبال اقدامات مسئولین برای ممانعت از ملاقات زندانیان سیاسی با سفیران کشورهای خارجی و در اعتراض به نقض مکرر قانون از سوی مسئولین زندان و دستگاه قضایی دست به اعتصاب غذا زده است. ادامهی مطلب









