مسئولین قضایی احکام صادر شده برای امین افشار نادری و هادی عسگری را به این زندانیان عقیدتی ابلاغ کردند.
به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران، بر اساس رأی صادره از سوی شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب اسلامی، امین افشار نادری به پانزده سال حبس تعزیری و دو سال ممنوعالخروجی و هادی عسگری به ده سال حبس تعزیری محکوم شدند؛ این دو نوکیش مسیحی هماکنون در بند چهار زندان اوین به سر میبرند. امین افشار نادری به اتهام «اقدام علیه امنیت ملی بهواسطه تشکیل کلیسا» به ده سال حبس، و به اتهام «توهین به مقدسات» به پنج سال حبس و دو سال ممنوعالخروجی ادامهی مطلب






