بی تفاوت به رای اخیر دیوان عدالت اداری، محل کسب دست کم ۱۱ شهروند بهایی شهر اهواز که محل کسب خود را در یک مناسبت مذهبی تعطیل کرده بودند توسط اداره اماکن این شهر پلمب شد.
به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، طبق قانون شهروندان می توانند تا ۱۵ روز در سال بدون دلیل خاصی اماکن کسب خود را تعطیل کنند با اینحال این قانون برای شهروندان بهایی لحاظ نمی شود و در هر مناسبت مذهبی که طبق باورهای دینی آنان کسب و کار باید متوقف شود اداره های انتظامی و اماکن به پلمب اماکن کسب آنان اقدام می کنند. مورخ ۱۸ تا ۲۲ تیرماه در یک مناسبت مذهبی آیین بهایی که کسب و کار در آن تعطیل می شود، تعداد دست کم ۱۱ محل کسب پیروان این آیین توسط اداره اماکن در شهر اهواز پلمب شد. ادامهی مطلب








