خسروبشارت، شهرستان مهاباد که در بهمن ماه سال ۱۳۸۸ به اتهام اقدام علیه امنیت دستگیر شد طی نامه ای سرگشاده به سازمان عفو بین الملل، خواهان اجرای عدالت در حق خودش شد.
آقای بشارت در بخشی ازین نامه و در شرح حال خودش نوشته است: حدود دو ماه در انفرادی بازداشگاه اطلاعات ارومیه محبوس بودم و بعد مرا ۷ ماه به زندان مهاباد انتقال دادند و بعد از آن مرا به زندان اوین بند ۳۵۰ منتقل کردن وحدود هفت ماه در آن بند در حبس بسر بردم که همانجا، اتهام محاربه و افساد فی الرض به بنده تحمیل شد. ادامهی مطلب








