فرشید ناصری، زندانی سنی مذهب زندان رجایی شهر کرج که از روز شنبه ۲۶ خردادماه در اعتراض به وضعیت حقوقی خود و عدم اعزام به مرخصی دست به اعتصاب غذا زده است، روز یکشنبه در شانزدهمین روز از اعتصاب غذای خود برای دومین بار به دلیل وخامت وضعیت جسمی به بیمارستان مدنی و سپس بیمارستان رجایی در کرج منتقل شد.
به گزارش سنی نیوز، این در حالی است این زندانی گفته است تا زمان رسیدگی قوه قضاییه به وضعیتش از دریافت خدمات درمانی ممانعت به عمل میآورد. فرشید ناصری، زندانی سنی مذهب زندان رجایی شهر کرج که از تاریخ ۲۶ خردادماه دست به اعتصاب غذا زده، نامناسب گزارش شده است. یک منبع نزدیک به خانواده آقای ناصری در این رابطه به حقوق بشر در ایران گفت: “روز یکشنبه ۱۰ تیرماه فرشید ناصری از هوش رفته و به بهداری زندان منتقل شده است. پس از انجام تست فشار خون، وی به بیمارستان مدنی کرج اعزام شد. در حالی که فشار خون آقای ناصری ۹ بود، بیمارستان وی را تحویل نگرفته و به زندان عودت داد. پس از بازگشت، وی مجددا به بیمارستان رجایی منتقل شده و در بیمارستان به او سرم وصل کردند، اما پس از اینکه آقای ناصری به هوش آمد سرم را از دست خود درآورده و به اعتصاب خود ادامه داد. با وجود وخامت وضعیت جسمانی این زندانی، قوه قضاییه کماکان هیچ اقدامی برای این جوان انجام نداده است”. ادامهی مطلب




