یک عضو مجلس شورای اسلامی در خصوص محدودیت سفر علمای اهل سنت مخصوصا مولانا عبدالحمید گفت : در خصوص این محدودیتها با آقای علوی جلسه خصوصی داشتم و ایشان مطالبی را در این زمینه عنوان کردند.
به گزارش هرانا , محمود صادقی در گفتوگو با خبرنگار ایلنا، درباره محدودیت مسافرت برخی از علمای اهل سنت از استان محل زندگیشان گفت : هفته گذشته طی تذکری کتبی به وزرای کشور و اطلاعات در خصوص محدودیت مسافرت علمای اهل سنت این مطلب را عنوان کردیم. وی ادامه داد: برای اینکه این تذکر در مجلس مطرح شود، باید امضاها به ۱۰۰ نفر میرسید، اما نخواستیم فضا ملتهب شود بنابراین با همین تعداد افراد شروع کردیم. بعداز جمع آوری امضاها از طرف وزارت اطلاعات با من تماس گرفته شد تا در مورد این موضوع به بحث و گفتوگو بنشینیم و به راه حل مناسبی دست پیدا کنیم. این عضو فراکسیون امید یادآور شد: البته این خبر چندین ماه است که مطرح شده و شخص آقای مولانا عبدالحمید نیز در خطبههای نمازشان در آذر ماه این موضوع را بیان کردند. ادامهی مطلب







