سیما اتنصاری از دراویش گنابادی محبوس در زندان قرچک از درخواست تجدید نظر خواهی بر حکم صادره برای خود که در آن به تحمل ۵ سال حبس محکوم گردیده است اعلام انصراف نموده است .
به گزارش مجذوبان نور , سیما انتصاری درویش زندانی در زندان قرچک با انتشار نامهای از حق تجدیدنظرخواهی در حکم ۵ سالهای که شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب برای او صادر کرده است انصراف داد. سیما انتصاری که یکم اسفندماه در جریان حادثهی گلستان هفتم شکنجه و بازداشت شده است همراه با سه زن درویش دیگر از زندان به دادگاه اعزام شد اما در دادگاه، حق وکیل از او سلب شد و بدون فرصت یافتن برای دفاع، قاضی احمدزاده رئیس شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب او را به تحمل ۵ سال حبس تعزیری محکوم کرد. لازم به ذکر است که تعداد بسیاری از دراویش بازداشت شده در حادثه گلستان هفتم از حق و حقوق قانونی خود که حق انتخاب وکیل به انتخاب خود میباشد محروم بوده اند و همگی آنها به روند دادرسی و بررسی پرونده دراویش در دادگاه اعتراض دارند و در یک نافرمانی مدنی از حضور در دادگاه انصراف داده اند . لازم به ذکر است که در شامگاه ۲۲ خرداد ماه با یورش گارد زندان قرچک به زنان دراویش , سیما انتصاری از جمله افرادی بود که مورد ضرب و شتم شدید قرار گرفت . گزارشهای دریافتی به حقوق بشر در ایران حاکی از آن است که شدت ضذبات وارده به ایشان با شوکر به حدی بود که باعث عدم وجود تعادل در خانم انتصاری شد . ادامهی مطلب








