دروغ رسانه های زنجیر ای وابسته به نیروهای امنیتی

ارسال خبر توسط  محمد رضا فرشادفر   Mohammadreza Farshadfard

جام نیوز  این بار درباره اختلاف ساختگی بین دو شبکه مسیحی پیرامون  “صحبت به زبانها” خبر دروغ  منتشر نموده است. آنها  با  انتشار اخبار جعلی درباره وجود اختلاف بین مسیحیان ایرانی تلاش می کنند بر فعالیت نیروهای اطلاعاتی برعلیه مسیحیان سرپوش بگذارند.

به گزارش شبکه خبر مسیحیان فارسی زبان، در بیستم آدرماه جاری، سایت “جام نیوز” که خودش را رصد کننده اخبار رسانه های برون مرزی ایرانی معرفی می کند، برای چندمین بار با درج اخبار کذب و ساختگی تلاش نمود تا ثابت کند بین مسیحیان ایرانی اختلاف وجود دارد.

این رسانه وابسته به اطلاعات سپاه که سوابق زیادی در جعل سند و خبر دارد، در تاریخ مذکور ادعا کرد که کشیش “هرمز شریعت” مدیر و بنیانگذار تلویزیون مسیحی “هفت” نسبت به انجام “دعا به زبانها” در دیگر تلویزیون مسیحی به نام “نجات” و رعایت نکردن شرایط دعا اعتراض کرد.

جام نیوز در اظهار نظری کودکانه درباره صحبت کردن به زبانها می نویسد: این دعا صرفاً الفاظی است که بدون تفکر و فی البداهه از زبان یک کشیش مسیحی بیرون می آید و جلوه ای بسیار مسخره و خنده دار دارد.  (حتی خنده دار تر از نوحه خوانی به زبان انگلیسی!)

جام نیوز  بعد از اینکه خبر ساختگی  مذکور را درج نمود،  به دروغ ادعا کرد مسیحیان با دعا کردن به زبانها توسط کشیش “صفا” مدیر شبکه تلویزیونی نجات مخالفند. عین عبارات جام نیوز به شکل زیر می باشد:

“شبکه هفت و کلیسای ایرانیان با انجام دعا به زبانها که توسط شبان رضا صفا در تلویزیون نجات انجام می شود شدیداً مخالف است و این کار را از جانب خدا نمی داند چون این دعا ترجمه نمی شود و باعث حیرت و انحراف می گردد.”

این خبرگزاری دروغ پرداز با اهداف اطلاعاتی و امنیتی، در پایان ادعای نادرست دیگری از خود ساخت است و می نویسد:

اقدام بی سابقه کشیش “هرمز شریعت” در اعتراض به “دعا به زبانها” در شبکه مسیحی “نجات”، موجب شد تا سایت “شبکه خبر مسیحیان فارسی زبان (FCNN)” نیز اختلاف پیش آمده میان شبکه “هفت” و شبکه “نجات” را انعکاس دهد. البته بنا به دلایل نامعلوم، ساعاتی پس از انعکاس این موضوع در این سایت مسیحی، مدیران سایت، خبر مربوطه را حذف کردند.

در این رابطه جام نیوز برای مستند کردن ادعای بی پایه خود عکسی از یک صفحه جعلی اف سی ان ان  انداخت که مدعی بود این خبر را منتشر کرده است.

از مدیر شبکه خبر مسیحیان فارسی زبان در این رابطه سوال شد. ایشان توضیح داد :

سخن گفتن به زبانها یکی از اعتقادات مسیحیان پنطیکاستی بر اساس آیات مندرج در کتاب اعمال رسولان از کتب مقدس عهد جدید می باشد. بقیه مسیحیان نیز به آن باور دارند ولی مسیحیان پنطیکاستی به آن توجه ویژه می نمایند. هرگز در این مورد بین هیچکدام از مسیحیان پنطیکاستی فارسی زبان اختلافی مشاهده نشده است. حداقل ما کارکنان شبکه خبر مسیحیان فارسی زبان  در این مورد نه تا به حال چیزی شنیده بودیم و نه مطلبی نوشته ایم.

مدیر اف سی ان ان ادامه داد: جام نیوز یکی از رسانه های اطلاعاتی  حکومت جمهوری اسلامی  است که با هدف رد گم کردن وقلب واقعیت همیشه اخباری را به دروغ از رسانه های مسیحی  و از جمله از اف سی ان ان نقل می کند. این بار نیز همین کار را کرده است. ما در اف سی ان ان از مطالب نقل شده درباره اختلاف بین دوشبکه تلویزیونی خدمتگزار مسیحی نه هرگز اطلاعی داشتیم و نه مطلبی در این باره منتشر کردیم. داستان جام نیوز سراسر ساختگی است. با کمی دقت می توان فهمید که عکس درج شده از صفحه اف سی ان ان نیز جعلی است و یک کار فتوشاپی ناشیانه است.

مدیر اف سی ان ان در پایان اظهار داشت: این کارها خلاف عرف رسانه ای است و فقط از افراد غیر رسانه ای و اطلاعاتی و امنیتی بر می آید. متاسفانه آنها با منابع نامحدود مالی که در اختیار دارند  همه جا نفوذ می کنند. عده ای از آنها به نام هوادار و همکار این  یا آن شبکه تلویزیونی مسیحی به این رسانه ها نفوذ می کنند و با حرفهای دروغ و شیطانی بعضی از افراد ضعیف و ساده لوح را علیه دیگران تحریک می نمایند تا آنها را وادارند علیه برادران و خواهران ایمانی خود در رسانه هایشان حرف بزنند. البته با هوشیاری و دقت نظر مدیران محترم رسانه های مسیحی که همگی ایماندارانی قوی و با سابقه هستند، در بیشتر موارد حقیقت آشکار می شود و دشمنان خداوند خیلی زود رسوا و نا امید می گردند.