با گذشت سه هفته از بازداشت آتوسا احمدآئی رفسنجانی، شهروند بهایی ساکن تهران در زندان اوین، کماکان از وضعیت وی اطلاعی در دست نیست. گفته میشود این شهروند بهایی در سلولهای انفرادی بند ۲۴۱ زندان اوین مربوط به حفاظت اطلاعات قوه قضاییه بسر میبرد و تاکنون امکان تماس و ملاقات با خانواده خود را نداشته است.
به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، آتوسا احمدآئی رفسنجانی، شهروند بهایی ساکن تهران با گذشت ۲۱ روز از زمان بازداشت کماکان در بازداشت و بی خبری به سر میبرد. یک منبع مطلع نزدیک به خانواده آتوسا احمدآئی به گزارشگر هرانا گفت: “علیرغم پیگیریهای مکرر خانواده خانم احمدآئی، وی تاکنون هیچ تماس و ملاقاتی نداشته و آنها از وضعیت سلامت ایشان بیخبرند. همچنین مسئولین زندان اوین از پذیرش هر گونه وسایل شخصی، بهداشتی، پول و پوشاک برای ایشان خودداری کردهاند. بازپرس پرونده نیز هیچ اطلاعی در ارتباط با دلیل بازداشت و اتهامات مطروحه احتمالی علیه وی به خانواده ایشان نداده است. این بی خبری و بلاتکلیفی با وجود مشکلات جسمانی و گواهی پزشکان معالج مبنی بر نیاز به مراقبتهای پزشکی، باعث نگرانی بیشتر خانواده احمدآئی شده است”. ادامهی مطلب








