خبرگزاری هرانا – بهنام اسکندرانی، یلدا فیروزیان و اردشیر فناییان، سه شهروند بهایی ساکن سمنان، علیرغم گذشت بیش از ۴ ماه، به صورت بلاتکلیف در زندان این شهر در بازداشت به سر می برند. گفته می شود پرونده این شهروندان به دادگاه انقلاب ارسال شده با این حال تاکنون از داشتن وکیل محروم مانده اند. در این میان بهنام اسکندرانی با وجود آسیب دیدگی ناشی از ضرب و شتم کماکان از ملاقات و تماس با خانواده خود محروم است. این شهروندان در تاریخ ۱۰ اردیبهشت ماه توسط نیروهای امنیتی بازداشت و مدتی بعد به زندان سمنان منتقل شدند.
به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، با گذشت بیش از ۴ ماه، سه شهروند بهایی ساکن سمنان کماکان در بازداشت و بلاتکلیفی به سر می برند.






