میترا بدرنژاد، شهروند بهایی محبوس، با پایان ایام مرخصی امروز پنجشنبه ۱۲ دی ماه به زندان اهواز بازگشت. این شهروند بهایی که از تاریخ ۳۰ شهریورماه امسال دوره محکومیت یک ساله خود را در زندان اهواز سپری میکند، حدود ده روز پیش به مرخصی اعزام شده بود.
به گزارش خبرگزاری هرانا، امروز پنجشنبه ۱۲ دی ماه ۱۳۹۸، میترا بدرنژاد، شهروند بهایی محبوس، با پایان مدت مرخصی به زندان اهواز بازگشت. ادامهی مطلب






