آوریل 18
خودسوزی دو برادر پیرو آیین یارسان
هفته گذشته دو برادر یارسانی در اعتراض به تبعیضها و فشارهایی که بر پیروان این آیین وارد میشود، اقدام به خودسوزی کردند.
به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران، روز پنجشنبه ۲۴ فروردینماه دو برادر به نامهای احسان و مهدی فزونی (نادرینیا) در اعتراض به تبعیضهای حکومت علیه پیروان آیین یارسان و فقر، بیکاری و مشکلات معیشتی آنان، دست به خودسوزی زده و به زندگی خود خاتمه دادند. مهدی فزونی (نادرینیا) در اعتراض به رفتارهای ضدبشری جمهوری ادامهی مطلب
آوریل 17





