محل کسب فرخ بندی، شهروند بهایی، برای چندمین بار در مهرماه سال جاری پلمب و تمامی اموال آن مصادره شده است.
به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران، مأموران اداره اماکن واحد صنفی فرخ بندی (عینک فروشی بینش) را در ۱۹ مهرماه پلمب و تمامی اموال موجود در این مغازه را مصادره کردند. علیرغم پیگیری مکرر این شهروند بهایی، دستگاه قضایی همچنان از صدور دستور فک پلمب خودداری کرده و به وی گفته اند که این مغازه تنها در صورت فروش باز می شود. از سویی دیگر دیگر چندین نفر از مشتریان این مغازه نیز در پی تهدیدهای نیروهای امنیتی از خرید این واحد صنفی صرف نظر کرده اند. گفتنی است که محل کسب این شهروند بهایی پیش از این نیز در آبان ماه سال گذشته پلمب شده بود. ادامهی مطلب

