چهار شهروند مسیحی پنجم اردیبهشت در شعبه ۳۶ دادگاه تجدید نظر محاکمه خواهند شد.
به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران ، دادگاه تجدیدنظر هادی عسگری، امین افشار نادری، ویکتور بت تمرز و کاویان فلاح محمدی پنجم اردیبهشت در شعبه ۳۶ دادگاه تجدید نظر برگزار خواهد شد؛ این شهروندان مسیحیدر تیرماه سال ۱۳۹۶، جمعا به ۴۵ سال حبس و هر یک به دو سال ممنوع الخروجی محکوم شدند. اتهام مشترک این مسیحیان در پروندههایشان «اقدام علیه امنیت ملی از طریق راهاندازی و شرکت در کلیساهای خانگی» عنوان شده است. شایان ذکر است که هادی عسگری و امین افشار نادری در آخرین مورد در روز جمعه پنجم شهریورماه سال ۹۵ به همراه چند تن دیگر از ادامهی مطلب










