محمود علیزاده طباطبائی , وکیل مدافع محمدعلی طاهری، زندانی عقیدتی محبوس در زندان اوین، گفت: جلسه بعدی رسیدگی به پرونده موکلم شنبه هفته آینده (۲۰ مرداد ماه) خواهد بود.
به گزارش عرفان نیوز , محمود علیزادهطباطبایی، وکیل مدافع محمدعلی طاهری گفت: «اولین جلسه دادگاه تجدیدنظر موکلم ۱۰ مرداد برگزار شد و جلسه بعدی رسیدگی به پرونده موکلم شنبه هفته آینده، ۲۰ مردادماه، خواهد بود. این وکیل دادگستری چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ در گفتوگو با خبرگزاری دانشجویان ایران، (ایسنا) در رابطه با نتیجه رسیدگی به پرونده موکلش در شعبه ۳۶ دادگاه تجدیدنظر، ضمن تایید این خبر گفت: ۱۰ مرداد ماه اولین جلسه دادگاه ایشان برگزار شد و جلسه بعدی رسیدگی به پرونده موکلم شنبه هفته آینده (۲۰ مرداد ماه) خواهد بود. این زندانی عقیدتی بارها به علت عدم رسیدگی به وضعیتش در زندان دست به اعتصاب غذاهای طولانی مدت زده بود و پس از اتمام دوران محکومیت ۵ ساله خود از زندان آزاد نشد و مجدداً با اتهام “افساد فیالارض” به دلیل فعالیتهای مشابهی که پیشتر در سال ۱۳۹۰ بابت آنها محکوم شده بود، متهم شد. ادامهی مطلب






