امام جمعه اهل سنت زاهدان: وحدت یک ضرورت شرعی و از نصوص قرآنی است

امام جمعه اهل سنت زاهدان: وحدت یک ضرورت شرعی و از نصوص قرآنی استمولانا عبدالحمید امام جمعه اهل سنت زاهدان در خطبه های روز جمعه این شهرستان با اشاره به فرارسیدن سالروز ولادت پیامبر گرامی اسلام گفت: رسوال الله (ص) جنگ 120 ساله اوس و خزرج را تبدیل به اخوت و برادری کردند تا مسلمانان وحدت عملی داشته باشند با هم و منسجم و متحد باشند.

امام جمعه اهل سنت زاهدان اظهار داشت: وحدت یک ضرورت و یک استراتژی است علاوه بر آن یک ضرورت شرعی و از نصوص قرآنی است. قرآن و سنت ما مسلمانان را به وحدت دعوت داده اند.

وی افزود: متاسفانه امروز در جهان اسلام تفرقه موج می‌زند و استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل و دشمنان اسلام چشم طمع به اختلاف مسلمین دوخته‌اند.

مولانا عبدالحمید با بیان اینکه عامل  تفرقه در جهان امروز دشمنان قسم خورده دین هستند گفت: آنان به خاطر منافع خود می‌خواهند مسلمانان را با هم درگیر کنند و جلوی بیداری اسلامی را بگیرند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: اسلام هیچ کس را مجبور نکرده است که یا مسلمان شود و یا کشته شود. اسلام گمشده و نیاز همه بشریت است و برای کامیابی و سعادت و زندگی راحت و آرام انسانها آمده است.