اهانت امام جمعه موقت تهران به ام المومنین عایشه در آستانه هفته وحدت

اهانت امام جمعه موقت تهران به ام المومنین عایشه در آستانه هفته وحدتکاظم صديقی، امام جمعه موقت تهران، در نماز جمعه این هفته تهران به حضرت المومنین عایشه اهانت کرد و این بانوی بزرگوار و همسر گرامی پیامبر مکرم اسلام را تلویحا ریشه فتنه نامید.

به گزارش کمپین فعالین بلوچ امام جمعه تهران در آستانه هفته وحدت گفت: امام علی در جنگ جمل فرمودند مجروحان را از بين نبريد و فراری‌ها را تعقيب نکنيد، ولی در جنگ با معاويه دستور تعقيب فراری‌ها را صادر کردند و فرمودند در جنگ جمل ريشه فتنه کنده شد، ولی تا معاويه زنده است اين ريشه ادامه دارد.

کاظم صديقی گفت: در حال حاضر نيز ريشه فتنه هنوز موجود است و طرفداران فتنه که در اقليت هستند هنوز در پی فرصت برای متزلزل کردن نظام نشسته‌اند، به طوری که در روز ۱۶ آذر از فتنه حمايت کردند.

وی افزود: نفوذ برخی فتنه‌گران در مجاری اجرايی کشور هشدار جدی در راه افتادن برخی فتنه‌گران است که در فتنه بازارگرمی می‌کردند و در حال حاضر برخی دانشگاه‌ها محل امن و باشگاه تبليغاتی اين افراد شده است.

گفتنی است فتنه عنوانی است که رهبر جمهوری اسلامی و طرفداران او در توصيف جنبش سبز و وقایع پس از انتخابات سال ۸۸ به کار می‌برند.