روحانی منتقد نظام به خلع لباس از روحانیت به صورت مادام‌العمر محکوم شد

.

این روحانی بلاگ‌نویس منتقد حکومت ایران ۳۰ ساله و مدرس حوزه علمیه بوده، و دارای مدرک دانشگاهی لیسانس حقوق، فوق لیسانس فلسفه و مسلط به پنج زبان زنده دنیا است.

به گزارش «محبت نیوز»، آرش هنرورشجاعی روحانی وبلاگ‌نویس منتقد حکومت ایران، به اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام وتوهین به رهبری، به ۴ سال حبس تعزیری، ۸۰۰ هزارتومان جریمه نقدی، ۵۰ ضربه شلاق و خلع لباس از روحانیت به صورت مادام‌العمر محکوم شده است.

وب‌سایت «سحام»، روز سه‌شنبه  با انتشار این خبر نوشته است که آقای «هنرورشجاعی» ۳۰ سال سن دارد و مدرس حوزه علمیه بوده، در رشته اجتهاد درحوزه علمیه قم تحصیل کرده است و دارای مدرک دانشگاهی لیسانس حقوق، فوق لیسانس فلسفه و مسلط به پنج زبان زنده دنیا است.

«هنرور شجاعی» درحوزه علیه قم بازداشت و در دادگاه ویژه روحانیت مورد محاکمه قرار گرفته است.

وی در تیرماه ۱۳۹۱ به دلیل انتشار نامه سرگشاده درمورد دادگاه ویژه روحانیت، انتشار نامه این دادگاه به پزشکی قانونی و مصاحبه‌اش با سایت کلمه تفهیم اتهام شده است.

آقای «شجاعی» به دلیل ابتلا به بیماری صرع و بیماری قلبی چندین مرتبه در زندان دچار صرع شده و به بهداری زندان انتقال پیدا کرده است.

این روحانی منتقد حکومت ایران، پس از زندان به بیماری صرع و مشکلات قلبی مبتلا شده است و چندین بار ازطرف زندان اوین در بیمارستان‌های مختلف بستری و ازطرف پزشکی قانونی برای وی نامه عدم تحمل کیفر نیز صادر شده است.