تجمع هواداران استاد محمد علي طاهري مقابل زندان اوین و وخامت حال اين زنداني

تجمع هواداران طاهريكانون حمايت از خانواده جان باختگان و بازداشتي ها 8 دي 93: صبح روز يكشنبه هفتم ديماه نزديك به دویست نفر از هواداران زنداني سياسي محمد علي طاهري در مقابل زندان اوین دست به تجمع زده و خواستار  آزادی استاد طاهری شدند. اين در حالي است كه نيروي انتظامي و نيروهاي امنيتي اين تجمع را به شدت تحت نظارت و كنترل داشتند.
بقرار اطلاع محمدعلی طاهری پس از اعتصاب‌ غذا در زندان دچار ناراحتی قلبی شده و در شرايط وخيمي به سر مي برد و چندين بار به حالت اغما رفته و در حال حاضر تحت مراقبت ويژه پزشكان قرار دارد. امري كه موجب نگراني و خشم فعالين و هواداران اين زنداني سياسي شده و عامل تجمع روز گذشته آنان بوده است.
هرانا از زبان یکی از شرکت کنندگان در تجمع چنين گزارش كرده است: «حدود ۲۰۰ نفر طبق قرار قبلی در ساعت ده صبح امروز در تجمع حاضر شدند. ماشین‌های پلیس و آمبولانس که از قبل در آنجا حاضر بودند گروه تجمع کنندگان را محاصره کردند به طوری که کس دیگری نتواند به جمعیت حاضر بپیوندد و با صدای بوق بلند و آژیر اضطراری سعی در ایجاد رعب و وحشت و پراکنده کردن جمعیت را داشتند. و اجازه دادن هیچگونه شعاری را به تجمع کنندگان نمی‌دادند. ولی حاضرین در تجمع با نوشته‌ها و پلاکارد‌هایشان به همراه عکس محمدعلی طاهری اعتراض خود را اعلام نمودند. در ‌‌‌نهایت با مداخله پلیس تجمع کنندگان به سمت دیگر خیابان هدایت شدند و حاضرین در تجمع با حرکت به صورت راهپیمایی به همراه عکس و دست نوشته، مسیر یادگار امام تا چمران را طی کردند.»
گفتني استزنداني سياسي محمد علي طاهري از  چهارم آبان در اعتراض به پرونده خود دست به اعتصاب غذا زده و اعلام کرده که تا بسته نشدن این پرونده دست از اعتصاب غذا بر نخواهد داشت. وي سابقا چندين بار ديگر در مراحل مختلف دست به اعتصاب غذا زده بود.