طبق آیه قرآن حکم منافقین جدید اعدام است

تولیت مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه منافقین جدید با ادعای خط امام درصدد براندازی هستند، گفت: قرآن خطاب به پیامبر می‌فرماید اگر آنها این روند را ادامه دهند باید به سخت‌ترین وجه ممکن کشته شوند.

حدادعادل نیز با بیان اینکه خطر فتنه از بین نرفته است گفت: هنوز همان پشتیبان‌های خارجی و داخلی فتنه امیدوارند افکارشان در کشور حاکم شود.به گزارش فارس، حجت‌الاسلام محمدحسن رحیمیان تولیت مسجد مقدس جمکران در همایش پاسداشت حماسه 9 دی که باعنوان پتک جمهوریت بر سر اشرافیت صبح امروز دوشنبه در لانه جاسوسی برگزار شد، با اشاره به اینکه بنده با مرور برخی آیات قرآن به بررسی ابعاد مختلف فتنه 88 می‌پردازم اظهار داشت: ما در قرآن یک حزب‌الله و یک حزب شیطان داریم، ما در جنگ 8 ماه سال 88 علیه نظام اسلامی ویژگی این دو جبهه را مشاهده کردیم و دیدیم که با این آیه قران تطابق دارد.

رحیمیان ضمن قرائت آیات 60 تا 62 سوره احزاب که به بحث منافقین و کسانی که در قلب‌هایشان مرض دارند، ادامه داد: شاید با اصطلاح منافقین، منافقین سال 60 در ذهن تداعی شوند. در حالی که منافق به معنای دو رو است اما ماهیت آنها برای همه روشن شده است و ما در حال حاضر منافقین جدیدی در جامعه داریم که ادعای خط امام می‌کنند اما ضدامام و نظام اسلامی عمل کرده و در صدد براندازی یا زمینه‌ساز براندازی نظام اسلامی هستند.

وی با تاکید بر اینکه منافقین جدید را با شاخص‌های قرآنی به راحتی می‌توان شناخت، افزود: هر سه عنوان این آیه قرآن یعنی منافقین، بیماردلان و کسانی که درجامعه ایجاد رعب و وحشت می‌کنند در فتنه سال 88 بر این جریان انطباق یافت.

رحیمیان یادآور شد: قرآن خطاب به پیامبر (ص) می‌گوید اگر اینها دست از حرکت‌های خود برندارند ما تو را مامور می‌کنیم که با اینها برخورد سخت کنید و آنها را از مدینه اخراج و تبعید کنید و این گام اول و کف قضیه است اما اگر این روند ادامه داشته باشد، به سخت‌ترین وجه ممکن باید کشته شوند؛ لذا این طبق آیه قرآن است و پس از قرائت این آیه مردم حکم خود را صادر کردند.

وی افزود: این سنتی است که تنها مخصوص گذشته نبوده است و در حال حاضر نیز با منافقان و شایعه‌پراکنان باید چنین برخوردی شود و این سنت الهی است.