تداوم بازداشت و بی خبری از وضعیت آرش مرادی در کاشان

خبرگزاری هرانا – آرش مرادی، درویش گنابادی ساکن کاشان، علیرغم گذشت هشت روز از دستگیری، کماکان در بازداشت و بلاتکلیفی بسر میبرد. بی خبری از آخرین وضعیت این شهروند، افزایش نگرانی های خانواده و نزدیکان وی را به همراه داشته است.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، آرش مرادی، درویش گنابادی ساکن کاشان کماکان در بازداشت و بلاتکلیفی بسر میبرد.

یک منبع مطلع نزدیک به خانواده این شهروند به هرانا گفت: “علیرغم گذشت هشت روز از زمان دستگیری آقای مرادی و پیگیری های خانواده وی از مراجع قضایی، مسئولین مربوطه از ارائه پاسخی شفاف در خصوص وضعیت و محل نگهداری این شهروند خودداری می کنند. این امر موجب نگرانی خانواده و نزدیکان او شده است.”

در تاریخ بیست و پنجم مهرماه، آرش مرادی توسط نیروهای امنیتی در محل کار خود در کاشان بازداشت شد. ماموران در زمان بازداشت ضمن تفتیش محل کار وی، برخی از وسایل شخصی از جمله لپ تاپ و تلفن همراه او را نیز ضبط کردند.

تا لحظه تنظیم این گزارش، از دلایل بازداشت و اتهامات مطروحه علیه این شهروند اطلاعی حاصل نشده است.

آرش مرادی در اسفند سال ۱۳۹۶ در پی وقایع موسوم به گلستان هفتم بازداشت و به یک سال حبس محکوم شد. وی نهایتا با پایان دوران محکومیت خود از زندان تهران بزرگ آزاد شد.