کشیش فرشید فتحی: ما در زندان میلادمسیح را جشن می گیریم


ww
به مناسبت تولد عیسی مسیح یادداشتی از سوی زندانی مسیحی کشیش فرشید فتحی  خطاب برای کسانی که پس از گذشت 1100 روز همچنان برای آزادی وی دعا می کنند انتشار یافت، وی در این نامه از ایمانداران مسیحی خواسته است تا خود را برای یک سفر هیجان انگیز در سال جدید میلادی آماده کنند .

« محبت نیوز» – زندانی مسیحی  فرشید فتحی  متولد ۱۳۵۸ ( ۱۹۷۹میلادی) در آستانه سال نو میلادی (۲۶ دسامبر ۲۰۱۰) برابر با ۵ دی ماه ۱۳۸۹ توسط نیروهای امنیتی در تهران بازداشت شد. وی پس از ۱۵ ماه بازداشت و بلاتکلیفی در بند 350 زندان اوین سرانجام  در دی ماه سال ۱۳۹۰ ( ژانویه ۲۰۱۲) دادگاهش برگزار گردید. کشیش « فرشید فتحی» در دادگاه انقلاب اسلامی توسط قاضی صلواتی به  اتهام « بر عهده داشتن سمت مسئول ارشد سازمان های خارجی در ایران و تهیه وجه مالی برای این سازمان ها» به شش سال زندان محکوم شد. اتهامی که همانند دیگر پرونده های مسیحیان با زبان سیاسی بیان شده است در حالی که وی تنها بخاطر ایمان به مسیحیت دستگیر شد.
کشیش فرشید فتحی اکنون در سومین سال دستگیری خود قرار دارد که تا امروز وی بدون مرخصی همچنان در زندان اوین به سر می برد و از حق مرخصی که از « حقوق اولیه» یک زندانی است برخوردار نیست.
بر اساس نوشته ایی که منسوب به فرشید فتحی به زبان انگلیسی در فیس بوک منتشر شده است وی خطاب به تمامی کسانی که برای او دعا می کنند یادداشتی ارسال نمود. این یادداشت برای تشویق شما در زیر منتشر می شود.
« خواهران و برادران عزیز،
ما اینجا در زندان میلاد مسیح را با احترام و شادی وصف ناپذیر جشن می گیریم.
سال 2013 رو به پایان است و خداوند را برای تمامی چیزهایی که در این سال به ما ارزانی داشت سپاس می گوییم. من سال 2013 را “سال مکاشفه” نامگذاری کرده بودم و اکنون بسیار خوشحالم که سال 2014 را “سال حضور خدا” بنامم.
خدا همانطور که به ابراهیم گفت از ما نیز می خواهد که پیش روی او راه رویم و کامل شویم. تا اکنون راه رفتن پیش روی خدا بسیار شیرین و پرهیجان بوده، سرشار از پایداری، مصیبت، سختی، فجایع، کتک خوردن ها، زندان، بی خوابی، گرسنگی، خلوص، معرفت، مهربانی، روح القدس، محبت حقیقی، سخنان راست و قدرت خدا.
پس برادران و خواهران من، اگر این نامه را می خوانید، خود را برای یک سفر هیجان انگیز در سال جدید آماده کنید.
ممنون از اینکه هنوز پس از 1100 روز در زندان من را در دعاهایتان به یاد دارید.
با آرزوی برکات در مسیح، – برادر شما، فرشید
http://mohabatnews.com/index.php?option=com_content&view=article&id=7951:1392-10-06-08-22-46&catid=34:editor-picks&Itemid=283