گردهمایی جمعی از کنشگران عرفان کیهانی (حلقه) و شاگردان محمدعلی طاهری مقابل منزل این زندانی عقیدتی سیاسی

%d9%86%d8%af%d8%a7-620x330

گردهمایی جمعی از کنشگران عرفان حلقه و شاگردان محمدعلی طاهری مقابل منزل این زندانی عقیدتی سیاسی

شامگاه ۱۰ آبان ۹۵ مصادف با روز جهانی آگاهی و سالگرد عرفان حلقه جمعی از کنشگران مدنی عرفان کیهانی (حلقه) و شاگردان محمدعلی طاهری مقابل منزل این اندیشمند زندانی گردهم آمدند. به گزارش ندا، ارگان حقوق بشر عرفان کیهانی (حلقه)، حاضران در این گردهمایی با نثار گل و روشن کردن شمع نسبت به بنیانگذار عرفان کیهانی (حلقه) ادای احترام و برای ادامه راه استاد طاهری و اندیشه های او تجدید پیمان کردند

تجمع کنندگان با نمایش پوستر ها و نوشته هایی، بار دیگر بی گناهی این زندانی عقیدتی سیاسی را یادآوری کردند و خواستار آزادی فوری و بی قید و شرط او شدند.

در میان پلاکاردهای این گردهمایی، نوشته هایی مانند «سپاه مسول جان محمدعلی طاهری است» و «نه به خشونت» حاوی پیامهای قابل توجهی بود.

یکی از شرکت کنندگان به ندا گفت: آزادی محمدعلی طاهری کف مطالبات مجموعه عرفان حلقه است و ما خواهان آزادی کلیه زندانیان بی گناه عقیدتی و سیاسی هستیم.

بنا به نظر برخی کارشناسان و تحلیل گران، سپاه پاسداران نه تنها در انجام پروژه عرفان هراسی و حذف فیزیکی محمدعلی طاهری شکست خورده است بلکه با لجاجت و تداوم بازداشت فراقانونی محمدعلی طاهری، و ضرب و شتم و حمله به تجمعات مسالمت آمیز، خیل عظیم هواداران و شاگردان محمدعلی طاهری را به فعالان حقوق بشر و حتی کنشگران مدنی و سیاسی بدل نموده است.