ضرب و شتم نوکیش مسیحی ایرانی در کمپ پناهندگی آلمان

Capture

یک جوان ایرانی  که در آلمان به مسیحیت گرویده بود توسط یک مسلمان افراطی  بر سر موضوعات بشارتی مسیحی به شدت مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

به گزارش آژانس خبری مسیحیان ایران  «محبت نیوز»، یک جوان ٢۴ ساله ایرانی در یکی از کمپ های آلمان از سوی یک مسلمان افراطی مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

به گفته پلیس آلمان، این جوان مسیحی ایرانی هم اکنون در بیمارستان بستری شده است.

فردی که به این جوان نوکیش مسیحی حمله و وی را مورد ضرب و شتم قرار داده است، یک مهاجم افغان بوده که توسط پلیس بازداشت و در  اداره پلیس در بازداشت بسر می برد.

به گزارش روزنامه هامبورگر آبندبلات، امیرعلی ٢۴ ساله که در آلمان به مسیحیت گرویده بود توسط یک مسلمان افراطی به شدت مورد ضرب و شتم قرار گرفته است. به گفته برخی از شاهدان عینی پس از مشاجره لفظی میان محمد (مهاجم) و امیرعلی بر سر مباحث بشارتی این درگیری رخ داده است.

امیرعلی از یک سال پیش به آیین مسیحیت گرویده بود. ضرب و شتم این جوان مسیحی در حالی اتفاق افتاده است، که جو ضد پناهندگی در کشورهای اروپایی در حال افزایش است.

در آلمان احزاب محافظه کار و ملی گرا این حادثه را بخشی از شکست سیاست پناهندگی دولت مرکل قلمداد می کنند. یکی از رهبران حزب “سوسیال مسیحی” آلمان که حزبی محافظه کار محسوب می گردد به شدت نسبت به وضع موجود اعتراض کرده است.

پس از صدراعظم آلمان، خانم مرکل، معاون صدراعظم و رئیس حزب (SPD) گابریل زیگمار مورد انتقاد است. به اعتقاد مخالفین سیاست های پناهندگی دولت آلمان حضور بیسابقه پناهجویان عمومن مسلمان برای آینده جامعه آلمان ناگوار است.

با وجود سیاست های سخاوتمندانه دولت آلمان نسبت به پناهجویان مسلمان، عدم تحمل مذهبی این پناهندگان و عدم احترام آنان به قوانین این کشور خشم مردم و برخی از مقامات آلمانی را برانگیخته است.