تجمعات اعتراضی در واکنش به صدور حکم اعدام محمدعلی طاهری ادامه دارد

Capture

در ادامه زنجیره‌ای از تظاهرات‌های خیابانی که «در اعتراض به حکم اعدام محمدعلی طاهری و پایمال شدن حقوق انسانی وی» توسط انجمن جهانی پاس‌داشت حقوق بشر درایران و حامیان محمدعلی طاهری آغاز گردیده است، طی روزهای گذشته در برلین، لندن، تورنتو، اتاوا، مونترال و امروز در هانوفر تجمعات اعتراضی برگزار و در هفته‌های آینده نیز در برابر پارلمان اروپا و مقر اروپایی سازمان ملل متحد و هم‌چنین در نیویورک روبروی مقر سازمان ملل متحد این تجمعات ادامه خواهد یافت.

به گزارش «سحام»، برگزارکنندگان این سلسله تظاهرات اعتراضی از حضور احمد شهید در نشست‌های فصلی شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد خبر داده و یادآور شده‌اند «تا آزادی کامل و بدون قید و شرط آقای محمدعلی طاهری از پای نخواهند نشست.»

Capture

تجمعات همبستگی در اعتراض به تضییع حقوق آقای محمدعلی طاهری و دیگر زندانیان سیاسی و عقیدتی در هفته‌های آینده در شهرهای بروکسل (روبروی پارلمان اروپا) و در مقابل سازمان ملل متحد در شهر ژنو سوئیس ادامه خواهد داشت.

Capture

از سوی دیگر در سلسله تجمعات داخلی، ماموران نیروی انتظامی، با عکس‌برداری و فیلم‌برداری، تجمع کنندگان در برابر زندان اوین را تهدید کردند که در صورت متفرق نشدن، آن‌ها را بازداشت خواهند کرد.

Capture

ماموران قصد دستگیری تجمع‌کنندگان را داشتند که حضورکنش‌گران مدنی هم‌چون محمد نوری‌زاد و… مانع از این اقدام آن‌ها شد.

Capture

این تجمعات در اعتراض به حکم اعدام محمدعلی طاهری و بی توجهی مسوولان به اعتصاب غذای وی، شنبه‌های هر هفته مقابل زندان اوین برگزار می شود.

Capture