علم‌الهدی: نگذارید لائيك‌ها آموزش و پرورش را بگيرند

Unknownجرس: عضو مجلس خبرگان و امام جمعه مشهد گفت: “فرهنگیان بسیجی كشور نباید اجازه بدهند جریان های لائیك و موسسان فتنه 88 تحولات سیاسی كشور را به نفع خودشان مصادره كنند و آموزش و پرورش را در اختیار بگیرند.”

 به گزارش مهر، احمد علم الهدی ظهر سه شنبه در مراسم اختتامیه نهمین همایش سراسری مدیران كانون ها و اعضای شورای سازمان بسیج فرهنگیان كشور در مشهد بیان كرد: شما امروز به بركت وجود امام رضا در مشهد حضور یافته اید و الان كه قصد بازگشت به شهر و دیارتان را دارید باید به رسالتان در باره نظام و انقلاب عمل كنید.

 
وی افزود: امام هشتم در بین ائمه از جمله امامانی بودند كه به مسئله تشكیل حكومت ولایی و اسلامی توجه بسیار زیادی داشتند.
 
علم الهدی ابراز كرد: برخی از افراد وقتی می خواهند حدیث سلسله الذهب امام رضا(ع) را تفسیر كنند فقط به جنبه توحیدی آن توجه می كنند حال آنكه حضرت در بخش عمده ای از این حدیث به مسئله نظام ولایی توجه داشته اند.
 
وی خطاب به فرهنگیان بسیجی حاضر در همایش تاكید كرد: شما به عنوان یك بسیجی پای این انقلاب بایستید و برای ولایی باقی ماندن این نظام تلاش كنید و این مهمترین رسالت شما محسوب می شود.
 
عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری گفت: انتخاب رئیس جمهور محترم از این نظر اهمیت دارد كه ایشان منصوب رهبر معظم انقلاب هستند و گرنه اگر بخواهیم به میزان رای ایشان توجه كنیم خواهیم دید ایشان فقط 50,7 درصد آراء را بدست آورده اند و عده زیادی از مردم به رئیس جمهور منتخب رای نداده اند.
 
وی تصریح كرد: آن چیزی كه دشمنان آن را هدف گرفته اند ستون خیمه انقلاب یعنی ولایت فقیه و رهبر مظعم انقلاب اسلامی است.
 
علم الهدی با اشاره به فتنه سال 88 گفت: كسانی كه در فتنه 88 به خیابان آمده و اردو كشی خیابانی به راه انداختند مدعی بودند در انتخابات تقلب صورت پذیرفته است اما این ادعایشان فقط برای حمله كردن به رهبری بود و گرنه به جای شعار بر ضد ایشان شعار مرگ بر احمدی نژاد سر می دادند چون بر فرض هم كه تقلبی صورت گرفته بود برنده انتخابات باید مورد هجمه واقع می شد نه ستون خیمه انقلاب، و همین مسئله نشان می دهد ادعای دروغین تقلب فقط برای ایجاد بهانه ا ی برای حمله كردن به رهبری و ولایت فقیه بوده است.
 
وی افزود: حالا با توجه به تحولات سیاسی كه در كشور بوقوع پیوسته برخی از جریانات سیاسی فكر می كنند برای آنها فرصتی ایجاد شده تا بتوانند وارد حوزه های مهم اجتماعی و سیاسی نظام شوند و از آن طریق به نظام ضربه بزنند.
 
امام جمعه مشهد تاكید كرد: یكی از مهم ترین این حوزه ها و نهادهای كشور آموزش و پرورش است كه یك سلسله جریان های سیاسی می خواهند وارد این حوزه شده و آن را به نفع خودشان مصادره كنند.
 
وی خطاب به فرهنگیان بسیجی اظهار كرد: شما نباید اجازه بدهید جریان های لائیك و موسسان فتنه 88 تحولات سیاسی كشور را به نفع خودشان مصادره كنند و آموزش و پرورش را در اختیار خودشان بگیرند.
 
علم الهدی افزود: فرهنگیان بسیجی باید جریان های سیاسی را شناسایی كنند و اجازه ندهند اینگونه اتفاقات رخ بدهد.
 
وی گفت: 34 سال است نظام ولایی ما سرپا ایستاده و از این پس هم دشمنان نخواهند توانست كاری را از پیش ببرد.
 
عضو مجلس خبرگان با اشاره به تفاوت عمده بین بیسجیان و افراد ارزشی با افراد غیر ارزشی ابراز كرد: غیر ارزشی ها فقط تا پای شكم و شهوتشان سر حرفشان می ایستند اما نیروهای ارزشی و بسیجی تا پای جانشان از عقیده شان دفاع می كنند.