تجمع عرفان حلقه ای ها در ونکوور کانادا

Capture

حلقه نیوز – در پی اعلام حکم اعدام محمدعلی طاهری و  نگرانی هایی مبنی بر از دست رفتن وی در زندان و زیر شکنجه, روز گذشته بیست و پنج مرداد همراهان عرفان حلقه در تظاهراتی هماهنگ با سراسر دنیا, همزمان در ونکوور کانادا  با شرکت در تجمعی خواهان رویت محمد علی طاهری و لغو حکم اعدام وی شدند.
به گزارش خبرنگار حلقه نیوز؛ در پی نگرانی ها روز یکشنبه به صورت همزمان تظاهراتی در کشورهای مختلف در حمایت از محمد علی طاهری برگزار شد. دهها تن از همراهان عرفان حلقه با شرکت در این تظاهرات در ونکوور کانادا خواهان رویت عمومی محمدعلی طاهری و لغو حکم اعدام وی شدند.
بنا بر این گزارش, سخنگوی سازمان عفو بین الملل نیز با حضور در این تجمع به سخنان آنان گوش فراداد.
تجمع کنندگان در دو گروه در این تجمع شرکت کرده بودند, گروهی که خواستار رویت محمدعلی طاهری بودند و گروهی که خواستار لغو حکم اعدام و آزادی وی بودند.

گفتنی است که در روز ۲۵ مرداد تظاهرات هایی در تهران، اصفهان و فرانکفورت (آلمان)، اسلو(نروژ)، استکهلم (سوئد) و هانوفر (آلمان)، استرالیا و تورنتور  همچنین در ترونهایم(نروژ) برگزار شده است که در آنها درخواست رویت محمد علی طاهری شعار اصلی تجمع کنندگان بود و در برخی از تجمعات نیز شعارهایی مبنی درخواست آزادی آقای طاهری سر داده شده است. این درحالی است که بنا بر عقیده عده ای دیگر از شاگردان آقای طاهری، وی در زمستان سال گذشته خورشیدی زیر شکنجه و اعتصاب غذا جان سپرده است. روزنامه دیلی تلگراف نیز در باره خبر فوت آقای طاهری مطلبی منتشر کرد که توسط برخی افراد وابسته به قوه قضاییه و به وسیله فشار بر روی خواهر آقای طاهری، تکذیب شده است.

Capture

Capture

Capture

Capture

Capture

Capture

Capture

Capture

Capture