گروه تواشیح آل یاسین پله های ترقی را به سرعت طی می کند

ارسال خبر توسط  حسین حقیقی‌   Hossein haghighi

حسین نجفی در این مورد گفت:گروه آل یاسین به عنوان هدیه ماه رمضان امسال ، قطعه ای جدید ما با نام “اسلام ناب” منتشر نمود و نیز اجراهای گوناگونی در شبهای گذشته در شهرستان پیشوا و ورامین برگزار نمود.

وی تصریح کرد:همچنین اجرای بزرگ گروه آل یاسین در شهرستان پیشوا و در پارک جنگلی پیشوا در میان مردم خوب و میهمان نواز این شهرستان دیروز در برنامه  “در استان” از شبکه ی تهران پخش شد.

نجفی ادامه داد:این اجرا را برای مشاهده عمومی روی آدرس   http://www.aparat.com/v/9bjgT قرار دادیم و سعی کردیم تا حد ممکن حجم این ویدئو را بدون تغییر کیفیت آن پایین بیاوریم و جای تک تک دوستان عزیزی که به هر دلیل موفق به حضور در این مراسم و بهره بردن از اجرای زنده نشدند را خالی نمودیم.

وی اظهار داشت: همچنین در تاریخ ۱۶  مرداد نیز  اجرای گروه آل یاسین در شبکه تهران ، بین ساعات ۱۴ تا ۱۵:۳۰ پخش گردید.

نجفی از طی نمودن سریع پله های ترقی توسط گروه مذکور خبر داد و گفت:همچنین تواشیح گروه آل یاسین در همایش ملی گرامیداشت قیام ۱۵ خرداد ورامین نیز به اجرای قطعه ای در گرامیداشت شهدای عزیز این منطقه پرداخت.

وی افزود:گروه آل یاسین از آبان ماه سال ۱۳۸۷ تاسیس و آماده اجرا در محافل و مجالس مذهبی مانند مساجد و جشن ها ، سمینار ها ، همایش ها ، تالارها و … می باشد که علاقمندان می توانند جهت هماهنگی اجرا در تهران و سراسر کشور با شماره  ۰۹۳۶۲۴۳۲۵۹۵ تماس بگیرند،اعضای گروه آل یاسین به ترتیب حروف الفبا عبارتند از افشین ارسنجانی،مجتبی بهنامی،امیرحسین تاجیک،مهدی عنابستانی،منصور مومنی نیا،حسین نجفی،سجاد نمازی و سید سعید هاشمی  هستند