تجمع اعتراضی هواداران و حامیان دکتر محمدعلی طاهری در اصفهان

Capture

جمع کثیری از هواداران و حامیان دکتر محمدعلی طاهری بنیانگذار عرفان حلقه صبح روز شنبه بیست و چهارم مردادماه یکهزار و سیصد و نود و چهار خورشیدی در اعتراض به حکم اعدام ایشان در شهر اصفهان دست به تجمع زدند.

تجمع کنندگان با در دست داشتن پلاکاردهایی از تصاویر آقای طاهری خواستار آزادی فوری و بی قید و شرط وی شدند.

علی رغم دخالت نیروهای امنیتی بمنظور ایجاد ممانعت از برگزاری تجمع معترضان بحکم ناعادلانه اعدام آقای دکترطاهری ، این تجمع در کمال آرامش و بشکل مسالمت آمیز برگزار گردید.

 آقای محمدعلی طاهری بنیانگذار عرفان حلقه یا همان عرفان کیهانی اخیرا از سوی مراجع قضایی به اتهام افساد فی الارض به اعدام محکوم شده است.

هواداران ایشان با همراهی جمعی از فعالان مدافع حقوق بشر با برگزاری سلسله تظاهرات اعتراضی در شهرهای مختلف اروپا ، آمریکا ، استرالیا و همچنین در شهرهای مختلف ایران خواستار رسیدگی فوری به وضعیت آقای طاهری در زندان شده اند ، تا نسبت به سلامت وی آگاهی کسب کنند.

از دیگر خواسته تجمع کنندگان رفع موانع غیرقانونی علیه حکم ناعادلانه اعدام برای ایشان و آزادی فوری و بی قید و شرط آقای طاهری است. روز جمعه بیست و سوم مردادماه دکتر احمد شهید گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد در امور ایران خواستار رفع بلادرنگ حکم اعدام آقای محدعلی طاهری شد.

لازم بذکر است ، برخی چهره های رادیکال وابسته به جریانهای التقاطی – تکفیری تحت عنوان ساختگی کارشناسان فرق و ادیان در حوزه علوم دینی – با انتشار مقالات گسترده، اتهاماتی غیرعقلانی به پیروان شبکه عرفان حلقه یا کیهانی وارد میسازند. در آخرین نمونه آن شخصی بنام علی محمدی هوشیار به عنوان کارشناس فرق و ادیان حوزه علمیه قم از عنوان “شبکه جن” بجای “شبکه شعور کیهانی” برای این مکتب فکری استفاده کرده است. (مراجعه به سایت فرقه نیوز)