ممانعت از انتقال عفیف نعیمی به بیمارستان

imageبه گزارش بهایی نیوز به نقل از منابع مطلع عفیف نعیمی یکی از مدیران جامعه بهایی ایران با وجود دستور کمیسیون پزشکی مبنی بر عدم تحمل زندان ، همچنان در زندان به سر می برد. این در حالی است که وی پیشتر به دلیل بیماری شدید قلبی در بیمارستان قلب تهران بستری بود .

به نقل این منابع مطلع وضعیت جسمی آقای نعیمی شهروند بهایی زندانی رو به وخامت قرار گرفته است و مسئولین زندان با وجود آنکه دادستان پیشتر اعلام کرده بود ،به دلیل وضعیت وخیم عفیف نعیمی نیاز به اجازه و هماهنگی جهت انتقال به بیمارستان نیست،و هر زمان لازم به انتقال ایشان به بیمارستان بود وی را بلافاصله منتقل کنند. اما این منبع مطلع اعلام کرد مامورین سازمان زندان ها مانع از انتقال وی به بیمارستان قلب شده اند.

عفیف نعیمی به همراه شش مدیر دیگر جامعه بهایی در تاریخ 25 اردیبهشت سال 1387به اتهام” جاسوسی برای اسرائیل” و “تشکیل فرقه بهائیت” دستگیر و روانه زندان شده بودند. هفت تن از مدیران جامعه بهایی ایران که به یاران ایران معروف می باشند در دادگاه به بیست سال زندان محکوم شده اند.

امسال در هفتیمن سالگرد بازداشت مدیران جامعه بهایی کارزارهای حمایتی از مدیران جامعه بهایی ایران در سطح بین المللی برگزار شده است و این کارزارها اعتراض خود را نسبت به بازداشت و ادامه زندانی بودن این مدیران جامعه بهایی اعلام کرده اند.