فوت مادر یک درویش زندانی و عدم اجازه مسئولین زندان برای حضور وی در مراسم خاکسپاری

فوت مادر یک درویش زندانی و عدم اجازه مسئولین زندان برای حضور وی در مراسم خاکسپاریروز گذشته همزمان با برگزاری دادگاه ۴ درویش زندانی در شهر کوار، مادر محسن اسماعیلی از دراویش زندانی در زندان عادل آباد شیراز، در گذشت.

به گزارش مجذوبان نور، مامورین امنیتی زندان عادل آباد از حضور آقای محسن اسماعیلی، از دراویش زندانی عادل آباد در مراسم خاکسپاری مادر وی مخالفت کرده و حتی درخواست وی برای حضور چند ساعته تحت تدابیر امنیتی در مراسم تدفین نیز رد کردند.

روز گذشته آقای محسن اسماعیلی به همراه ۳ درویش دیگر محبوس در زندان عادل آباد شیراز برای شرکت در جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده اتهامی خود به شهر کوار اعزام می‌شوند، مادر این درویش در مسیر حرکت به سمت دادگاه فرزندش در اثر صانحه تصادف جان خود را از دست می دهد.

این درویش در تاریخ ۱۰ اردیبهشت سال جاری در شهر کوار بازداشت شد و مدت یک ماه را در بازداشتگاه اطلاعات شیراز موسوم به پلاک ۱۰۰ تحت بازجویی های شدید توام با فشار و ضرب و شتم قرار گرفتند و هم اکنون نیز در بند عبرت زندان عادل آباد شیراز محبوس است.

***

سایت مجذوبان نور درگذشت مادر این درویش زندانی را تسلیت گفته و از خداوند متعال صبر ، برای آقای محسن اسماعیلی و سایر بازماندگان آن مرحوم مسالت می نماید.