مولانا گرگیج: همه حق انتقاد وآزادی بیان دارند

مولانا گرگیج: همه حق انتقاد وآزادی بیان دارند   مولانا محمد حسین گرگیج، با اشاره به حمله ی اخیر به علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی،ضمن محموم کردن آن با بیان اینکه “افراد شاخص، سرمایه ی ملت و کشورهستند” امنیت و عدالت را در سطح کشور خواستار شد.

 مولانا گرگیج انجام چنین رفتارهایی را برای تمدن کشور مضر توصیف کرد و تصریح نمود: افرادی که به ایشان حمله کردند با تجهیزات و امکانات بودند و موجب شدند که سخنرانی ایشان لغو شود،شیراز شهر توریستی و مهد فرهنگ ،شهر سعدی و حافظ است،وقتی مردم خارج از کشور ببینند در چنین شهری یک نماینده مجلس مورد حمله قرار می گیرد چه تصوری از ما خواهند داشت؟این نوع حرکات برای تمدن ما مضر است.

مدیر دارالعلوم فاروقیه گالیکش،خواهان ایجاد عدالت وامنیت در سطح کشور شد و خطاب به مسئولین بلند پایه ،توصیه کرد: این گونه حرکات و اعمال از نظر قانونی محکوم هستند ،ما خواهان عدالت در سطح کشور هستیم،باید جلوی افراد تندرو و خودسری که موجب اختلال نظم و امنیت کشورمی شوند گرفته شود،زیرا امنیت،مهمترین مسئله برای ما به شمار می رود، همه باید دوراندیش باشیم.

همچنین بنابر گزارشها محمد احمدی، استاندار فارس، در گفت‌وگویی با خبرگزاری کار ایران، ایلنا، گفته است گروهی از سوی شورای امنیت کشور برای بررسی ماجرای حمله به علی مطهری، نماینده تهران، در شیراز، وارد آن شهر می‌شوند.