امام جمعه اهل سنت زابل: اگر اعدام شدگان اهل سنت مقصر بودند باید جرمشان مشخص می شد

امام جمعه اهل سنت زابل: اگر اعدام شدگان اهل سنت مقصر بودند باید جرمشان مشخص می شد   مولوی حافظ عبدالرشید شه بخش امام جمعه اهل سنت زابل در خطبه های نماز جمعه این هفته نسبت به اعدام 6 جوان اهل سنت واکنش نشان داده و از اعدام  آنها و ایجاد نگرانی برای مردم اظهار تاسف کردند.

 به گزارش کمپین فعالین بلوچ ایشان با تاکید بر دقت در صدور و اجرای احکام گفت: گاهی مسایلی رخ میدهد که هضم کردنش برای مردم سنگین است وبسیار جای نگرانی دارد تمام اهلسنت واحاد مردم آزادی خواه از این مسایل جدا نگران هستند اگر واقعا افرادی خاطی بودند و قابل عفو وگذشت نبودند باید جرم آنها مشخص واعلام میگردید مردم از جانی دفاع نمی کنند اما رفع نگرانی آنان می گردید.

وی افزود: اما انتظار این می رفت که در چنین شرایطی که همه ی جهان اسلام (شیعه وسنی) در کشورهای مختلف اختلاف و دشمنی ها روز به روز بیشتر میشود بنظر بنده بعضی از سیاست ها نه اینکه مفید نیستند بلکه  مضر هستند و تنور اختلاف را شعله ور می کنند.

ایشان که سخنانشان از سوی مردم با تکبیر مورد تایید قرار می گرفت در آخر افزود: امیدوارم که با بصیرت و دستوری رهبر انقلاب، جلویی این اعدام ها گرفته شود و بيش از این آب در آسیاب دشمن ریخته نشود.