حكم اعدام برای نوه ” شهيد محراب “

.یکی از روحانیون برجسته قم و یزد و همسرش توسط دادگاه ویژه روحانیت به اعدام محکوم شدند. بر اساس گزارش ها این زن و شوهر از نوادگان چهارمین شهید محراب جمهوری اسلامی هستند.

به گزارش «محبت نيوز»، “مجید جعفری تبار” یکی از روحانیون برجسته قم و یزد و همسرش «مینا مناقب» توسط دادگاه ویژه روحانیت به اعدام محکوم شدند. بر اساس گزارش ها این زن و شوهر از نوادگان آیت الله صدوقی چهارمین شهید محراب جمهوری اسلامی هستند.

لحظاتی پیش «مصطفی همت» فرزند محمد ابراهیم همت در صفحه فیس بوک خود نوشته است:«لحظاتی قبل مطلع شدم حجت‌الاسلام جعفری‌تبار و همسرایشان، خانم مَناقب، که هر دو از نوه‌های چهارمین شهید محراب شهید آیت‌الله صدوقی هستند، از طرف دادگاه ویژهٔ روحانیت به اعدام محکوم شده‌اند! آقای جعفری‌تبار به خلع لباس و سه بار اعدام محکوم شده و همسر ایشان به هشت سال زندان و اعدام محکوم شده است!»

گفته می شود آقای مجید جعفری تبار در ۱۲ تیرماه ۱۳۹۲ و مینا مناقب همسر وی در آبان‌ماه بازداشت شده است.

به گفته سحام نيوز، اتهامات آقای جعفری تبار «ارتداد، اتهامات مالی وارتباط با اجنه» ذکر شده است و همسرش نیز به دلیل «مشارکت در جرم» به اعدام محکوم شده است.

۱۱ تیرماه ۱۳۹۱ مجید جعفری تبار و مینا مناقب از نوادگان آیت الله صدوقی كه به گفته جمهوری اسلامي چهارمين شهيد محراب است، در گفت‌ و گویی با خبرگزاری مهر به ذکر سجایای اخلاقی وی پرداختند.

مجید جعفری‌تبار یکی از مشهور‌ترین روحانیون در امر «استخاره» از ۱۲ تیر ماه سال ۱۳۹۲ بازداشت و در زندان انفرادی به‌سر می‌برد.

جعفری‌تبار با حکم دادگاه ویژه روحانیت بازداشت و بیش از ۱۵۰ روز است در سلول انفرادی زندان «لنگرود» کاشان نگهداری می‌شود.

گزارش شده این روحانی در شرایطی که بیمار بوده برای مدتی در حصر خانگی قرار گرفته و پس از آن بازداشت و به زندان انتقال داده شده است.