هدف امام از انقلاب اسلامی تشکیل حکومت الله بود

یزد – ایرنا – نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: هدف امام خمینی (ره) از انقلاب اسلامی فقط تشکیل حکومت الله بود و لذا با نیت خدایی دست به قیام زد و به پیروزی رسید .

به گزارش ایرنا آیت الله ‘ محمد رضا ناصری ‘ روز پنجشنبه در جمع گروهی از بسیجیان سپاه الغدیر یزد افزود: هدف بنیانگذار جمهوری اسلامی فقط جریان حکومت الله بر جامعه بود نه حکومت افراد بر دیگران و هرکجا افراد بر سر ریاست طلبی تلاش می کنند نشانه انحراف آنها از مسیر اصلی انقلاب است.

وی اضافه کرد: نشناختن هدف یکی از دلایل اصلی در انحراف حرکت ها و انقلاب ها است و لذا باید همواره از غفلت و پیروی از هواهای نفسانی برحذر بود .امام جمعه یزد تاکید کرد: اگر کار برای خدا باشد نباید بین افراد در مسوولیت ها دعوایی باشد همان گونه که در کلام حضرت امام خمینی (ره) بارها دیده و شنیده شده است .

ناصری گفت: امام عظیم الشان (ره) همیشه می فرمودند که اگر چندین پیامبر با هم در حال انجام رسالت باشند به هیچ وجه بینشان دعوا و اختلاف نیست چرا که فقط برای خدا کار می کنند و دیگران را نیز در این مسیر به کار می گیرند.

وی با اشاره به اینکه برای پیاده کردن احکام اسلامی نیاز به حکومت است گفت: با وجود طاغوت امکان اجرای فرامین قرآن و اسلام نیست و به همین دلیل بود که امام راحل (ره) بلافاصله پس از خروج شاه از کشور اصرار بر حضور در ایران داشتند و در اولین سخنرانی خود در بهشت زهرا از تشکیل دولت سخن به میان آوردند.