در پی یورش ماموران اداره اطلاعات به همراه چند نفراز اعضای ستاد اجرائی فرمان امام تبریز به کلیسای انجیلی آشوریان در این شهر علاوه بر تعطیلی این کلیسا صلیبی که بر بالای گنبد این مکان مذهبی مسیحیان نصب شده بود نیز توسط نیروهای امنیتی این شهر پائین کشیده شد.
به گزارش سازمان ماده ۱۸, روز پنجشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸, ماموران اداره اطلاعات به همراه چند نفر از اعضای ستاد اجرائی فرمان امام در تبریز با یورش به کلیسای آشوریان در این شهر تمامی قفل دربهای ورودی به این مکان مذهبی که متعلق به مسیحیان آشوری انجیلی میباشد را عوض کرده و و صلیبی که بر بالای این کلیسا بود را پائین کشیدند. با این رخ داد جامعه مسیحیان آشوری در تبریز در شوک بسر میبرند. این کلیسا از جمله آثار باستانی با قدمتی ۱۰۰ ساله و از جمله آثار ملی در ایران محسوب میشود. ادامهی مطلب










