روز گذشته دو تن از فعالان اهل سنت ساکن مهاباد از سوی نیروهای امنیتی بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شدند.
به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، نیروهای امنیتی روز گذشته ۲۲ اردیبهشتماه ۹۹ دو فعال سنی مذهب را بازداشت به مکان نامعلومی منتقل کردند.
هویت این افراد، «محمد علی لشکری» و «سعید رشیدی» توسط کمپین تایید شده است. ادامهی مطلب








