یکی از رسانه های نزدیک به نهادهای امنیتی از بازداشت تعدادی از شهروندان در چند استان
به دلیل آنچه “وابستگی به جریان مسیحیت صهیونیستی” عنوان کرده، خبر داد.
به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از فارس، تعدادی از شهروندان در رابطه با یکی از محافل مسیحی، مورد برخورد نهادهای امنیتی قرار گرفتند و بازداشت شدند.
در این گزارش که با ادبیات مرسوم ادامهی مطلب
هر فرد بازداشتی حق انتخاب وکیل دارد، کسی هم به دلیل داشتن عقیده زندانی نمیشود و مسیحیان هم که بازداشت و محکوم شدهاند، در ارتباط با «مسیحیت صهیونیستی» بودند.


از ادامه اشتغال محروم شده است. سال گذشته نیز از ادامه تحصیل خانم محمدی در دانشگاه آزاد واحد تهران شمال جلوگیری شده بود.
هر یک به تحمل ۵ سال حبس تعزیری محکوم شدند. این شهروندان بهائی در آبانماه ۹۶ در خلال مراسم دویستمین سالگرد تولد “بهاالله”، پیامبر آیین بهائی، توسط نیروهای امنیتی بازداشت و پس از مدتی با تودیع قرار وثیقه آزاد شده بودند.

