لعیا شاعرزاده شهروندبهایی که در دانشگاه حافظ شیراز در مقطع کاردانی پیوسته تحصیل می کرد به دلیل باورمند بودن به آئین بهایی از دانشگاه اخراج شد.
به گزارش حقوق بشر در ایران ، این دانشجوی ورودی ۱۳۹۵ در رشته نفشه کشی معماری در حالی صبح امروز یکشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ از دانشگاه اخراج شد که سه ترم در این دانشگاه درس خوانده بود. طی سالهای اخیر اخراج شهروندان بهایی از دانشگاه افزایش چشمگیری پیدا کرده است. مسئولین و حراست دانشگاه پیش از اخراج ادامهی مطلب








