شش شهروند بهایی ساکن زاهدان از سوی شعبه ۳ دادگاه انقلاب شهر زاهدان به اتهام عضویت در تشکل جامعه بهایی مجموعا به تحمل ۱۸ سال حبس تعزیری محکوم شدند.
به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران، هوشنگ مختاری (ساکن سراوان)، بیژن اسلامی مهدی آبادی (ساکن خاش)، علی محمد اَنوری علی آبادی (ساکن ایرانشهر)، بهادر کامجو (ساکن چابهار)، روشن بارقی (ساکن چابهار) و فهیمه اسحاق نور آبادی (ساکن چابهار) هر یک از سوی شعبه سوم دادگاه انقلاب شهر زاهدان محاکمه و به سه سال حبس تعزیری محکوم گشته اند. ادامهی مطلب



