300 روز از دوره محکومیت 8 ساله کشیش سعید عابدینی گذشت

images(سیصد)  روز از دوره محکومیت 8 ساله سعید عابدینی کشیش ایرانی‌‌تبار ساکن آمریکا که بخاطر اعتقادات مسیحی اش در زندان اوین بسر می برد گذشت.
به گزارش « محبت نیوز» حدود یک سال پیش مأموران اطلاعات جمهوری اسلامی به خانۀ پدری کشیش سعید عابدینی در تهران هجوم برده و او را تنها بخاطر ایمان و باورهای مسیحی اش بازداشت و به زندان اوین منتقل کردند.
به گزارش واشنگتن دی سی و بنا برگفتۀ جردن سکول، از مرکــز قـــانون و عدالت آمــریکا   (ACLJ) که پرونده قضایی این کشیش مسیحی را پیگیری می کند گفته است: ” او بخاطر ایمانش تحت محاکمۀ دروغین قرار گرفت و به حبس طولانی مدت ( 8 سال )در زندان بدنام اوین محکوم شد. او مورد ضرب و شتم و شکنجه قرار گرفت که منجر به خونریزی داخلی شد که نیاز به درمان پزشکی داشت.”
کشیش سعید عابدینی از آسیب و جراحتی که در شکمش بوجود آمده بود رنج می برد و برای مدتی نیاز به رسیدگی و درمان پزشکی داشته است. بر اساس گزارشات رسیده در 20 جولای 2013 ، وی را برای درمان به بیمارستان خصوصی در تهران منتقل کردند و برای اولین بار توسط پزشک معاینه و سپس دستور داده است که بخاطر جراحت های ناشی از کتک های نگهبانان زندان، باید تحت درمان قرار گیرد.