سردواندن خانواده وكيل دربند عبدالفتاح سلطاني براي ملاقات با اين زنداني سياسي

عبدالفتاح سلطانيكانون حمايت از خانواده جان باختگان و بازداشتي ها 18 آذر 93: بنا به گزارشات رسيده خانواده وکیل دادگستری و عضو کانون مدافعان حقوق بشر دربند عبدالفتاح سلطاني همچنان براي ملاقات با اين زنداني سياسي با فشارها و اشكال تراشي هاي مختلف از جانب مأموران جمهوري اسلامي مواجهند. خانواده اين زنداني سياسي كه عليرغم بيماري از اعزام وي به پزشك بيرون از زندان نيز ممانعت به عمل مي آيد اجازه ملاقات حضوري با وي را ندارند و هر بار براي ملاقاتي بيست دقيقه اي نزديك به دو الي سه ساعت سر دوانده ميشوند. خانم ”معصومه دهقان” همسر آقاي عبدالفتاح سلطاني در صفحه فيسبوك خود درباره اين فشارها و قانون شكني ها كه بر خانواده زندانيان سياسي وارد مي شود چنين نوشته اند:”…دو ساعت و نیم معطلی برای 20 دقیقه ملاقات ؟

فریاد همه از این همه وقت کشی به هواست این چه مدیریتی ست که نمی تواند ملاقات ها را سامان دهد ؟ هر بار دو سه نفر را صدا می زنند و در جواب اعتراض خانواده ها هم آقای صیدی دلایل منحصر به فردش را تحویل می دهد ” ماشین نداریم ” زندانی خودش نیامده ” شما زود به طبقه ی بالا آمدید ” و…

بالاخره ملاقات کابینی پس از دو ساعت انتظار و نثار سلام و سلامتی به دوستان آشنایان و سلام ویژه به آقای تاجزاده و قدیانی به پایان می رسید !

ما می مانیم و تعجب ! تعجب از اینکه ملاقات حضوری نداریم . اعزام به پزشک نداریم . از مرخصی بعد از سه سال و اندی خبری نیست . از اعمال ماده 134 اثری نیست ….این است حقوق متهم و حقوق شهروندی !!!

شنبه ها روز ملاقات مردمی سرپرست زندان اوین آقای تورک است من به امید رسیدگی به این همه قانون شکنی نامه ای مبنی بر بی جواب ماندن وثیقه ی یک میلیاردی و تحویل مکرر نوبت دکتر به آقای خدا بخشی دادیار ناظر زندان و عدم اعزام همسرم به پزشک ،به ایشان رساندم ک البته ایشان قرار طرح و پیگیری دادند . تا چه قبول افتد و چه در نظر آید ! ”