(بدون عنوان)

rahimpoor-ok

توهین بی سابقه به کشیشان و رهبران مسیحیت

حسن رحیم‌پور ازغدی٬ عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی٬ رهبران ادیان غیراسلامی به خصوص مسیحیت را «فاسد‌ترین» افراد خواند و ادعا کرد روحانیت در جامعه اسلامی «پاک‌ترین» قشر است.

به گزارش « محبت نیوز» دیگربان به نقل از خبرگزاری «حوزه» وابسته به مسئولان حوزه علمیه قم خبر داد، رحیم‌پور ازغدی شامگاه پنجشنبه (۳۰ شهریور) در مسجد «صنعتگران» مشهد این مطلب را بیان کرده است.

یک از مسئولان جمهوری اسلامی ایران این بار نیز دهان به آلودگی گشود و به رهبران و کشیشان مسیحی توهین کرد، وی گفته است: « در جوامع غیر اسلامی، فاسد‌ترین افراد جامعه افراد، رهبر دینی و کشیش‌های آن هستند وی در ادامه در سخنانی که باعث شگفتی می شود اظهار داشت: « خوشبختانه روحانیت در جامعه اسلامی، پاک‌ترین اقشار هستند ! »

رحیم‌پور ازغدی افزوده است: «جامعه مسیحی امروز فاسد‌ترین جامعه به لحاظ اخلاقی است و غرب کثیف‌ترین فرهنگ را در دنیا دارد که وحشی‌گری و شهوت رانی دو خصوصیت بارز آن است.»

این عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی اظهار کرده است: «کشیش‌های غربی امروز مخالف ازدواج هستند زیرا معتقدند با ازدواج به دین لطمه می‌خورد در حالی که شاهد فساد در خود کلیسا‌ها هستیم.»

وی در بخش دیگری از سخنان توهین آمیز خود بدون ذکر هیچ دلیل و شواهدی گفته که کتاب‌های تورات و انجیل «تحریف» شده‌اند  و در این کتاب‌ها «به پیامبران و حتی حضرت مریم جسارت و بی‌احترامی شده است. !  »

ششم تیر ماه امسال نیز محمدرضا رحیمی٬ معاون اول محمود احمدی‌نژاد  در راستای  اهداف  یهودستیزانه جمهوری اسلامی ادعا کرده بود که : « توسعه و گسترش مواد مخدر و شیشه ریشه در آموزه‌های تلمود صهیونیست‌‌ها دارد.»

همچنین احمدی‌نژاد که پیش از این بار‌ها هولوکاست و کشتار یهودیان توسط آلمان نازی را انکار کرده و آن را افسانه خوانده بود. چندی پیش در ادامه اظهارات جنجالی‌اش مدعی شد که خداوند دینی به نام یهودیت و مسیحیت نفرستاده است . وی گفت: اسلام یک دین جهانی است و خداوند یک دین بیشتر نفرستاده است.

مقام‌های جمهوری اسلامی سال‌هاست به آنچه که اهانت به «مقدسات» مسلمانان می‌گویند معترض هستند و در یک هفته اخیر نیز به خاطر ساخت فیلمی درباره پیامبر مسلمانان به میزان اعتراض‌ها و انتقاد‌های خود به خصوص از کشورهای غربی و رهبران مسیحی افزوده‌اند.

Hossein Haghighi