گروهی از نمایندگان مجلس خواستار اجرای حکم ممنوعیت بیان ، تصویر و خروج خاتمی از کشور شدند

ارسال خبر توسط  مرجان تابع بردبار Marjan  Tabe Bordbar

جواد کریمی قدوسی در گفتگوئی با روزنامه شرق مدعی شده است که خاتمی یکی از چهار نفر سران فتنه است. او می گوید خواسته ما از مدعی العموم این بوده است که حکم را اجرائی بکنند. او می پرسد چرا باید استانداران به دیدار خاتمی بروند ؟ چرا باید وزرا بروند خاتمی را ببینند؟ بعقیده قدوسی این ها خلاف قانون است و عبور از خط قرمز ها
طی یک تذکر کتبی که توسط 9 نفر از نمایندگان مجلس امضا شده است و در آن عملکرد وزرای مختلفی مورد نقد و اعتراض قرار گرفته اند ،این گروه به وزیر دادگستری نیز تذکر داده اند که برای اجرای ممنوع التصویر ، ممنوع الخروج و ممنوع البیان بودن سید محمد خاتمی ” اهتمام جدی ” بعمل آورد.
گفته شده است که متن این تذکرات از دو هفته پیش توسط سردار جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد به هیات رئیسه مجلس تحویل شده است.
علی کائیدی ، نصراله پژمان فر ، اسماعیل کوثری ، حسینی ، فاطمه آلیا ، سید مهدی موسوی نژاد ، روح الله حسینیان و مهرداد بذرپاش متن تهیه شده توسط قدوسی را امضا کرده اند.
جواد کریمی قدوسی در گفتگوئی با روزنامه شرق مدعی شده است که خاتمی یکی از چهار نفر سران فتنه است. او می گوید خواسته ما از مدعی العموم این بوده است که حکم را اجرائی بکنند. او می پرسد چرا باید استانداران به دیدار خاتمی بروند ؟ چرا باید وزرا بروند خاتمی را ببینند؟ بعقیده قدوسی این ها خلاف قانون است و عبور از خط قرمز ها.
رسانه های تهران امضا کنندگان این تذکر را نزدیک به جبهه پایداری توصیف کرده اند.
در گفتگوئی با مراد ویسی او حمله به خاتمی را نشانه اهمیت او در شطرنج سیاسی کشور تفسیر می کند. بعقیده او خاتمی چگونگی حمایت اصلاح طلبان از دولت روحانی را هدایت و سازماندهی میکند.به این گفتگو گوش کنید.نوشتۀ بیژن برهمندی