امام جمعه رژیم اروپا را به گروگانگيری تهديد کرد

 

امام جمعه رژیم در تهران امروز علنا کشورهای عضو اتحادیه اروپا را به گروگانگیری تهدید کرد و گفت: اروپایی ها بی حیایی را به حد اعلا رسانده اند، می گويند دفتر اتحاديه اروپا در تهران تأسيس بشود، پند بگيرند! همان جاسوسخانهٴ آمريکا که تعطيل شد و جاسوسهای آمريکايی دستشان و چشمشان بسته شد، پند بگيرند! ديگر اين مردم اجازه نمی دهند يک جاسوسخانه ديگری در ايران به وجود بيايد.

 

برنامه ریزی برای براندازی

خطیب جمعه تهران، قطعنامه پارلمان اروپا را شرم آور خواند و تاکید کرد: دولت و ملت ایران به آنها اجازه نخواهند داد در امور داخلی کشور ما دخالت کنند.

آیت الله موحدی کرمانی در ابتدای خطبه دوم نماز جمعه تهران به دولتهای اروپایی به خاطر تصویب این قطعنامه و سرسپردگی به آمریکا تسلیت گفت و افزود: دولتهای اروپایی با تصویب این قطعنامه نشان دادند که کاملا نوکر و سرسپرده آمریکا هستند و از خود استقلالی ندارند.

وی این قطعنامه را شرم آور و حاوی توقعات و اتهامات عجیب علیه ایران خواند و خطاب به اروپا گفت: آیا اعدام قاتل، خلاف حقوق بشر است که شما در این قطعنامه ایران را به دلیل مجازات اعدام ناقض حقوق بشرخوانده اید؟

آیت الله موحدی کرمانی به دولتهای اروپایی توصیه کرد کمتر زورگویی کنند و ادامه داد: آنها از ما توقع دارند که فتنه گران را آزاد کنیم اما با این درخواست ، بیشتر از پیش آبروی فتنه گران را ریختند.

وی با اشاره به درخواست پارلمان اروپا از ایران برای سفر هیاتهایی به منظور دیدار با فتنه گران گفت:‌ اینها با این درخواستها رسما می گویند قصد دارند در ایران برای براندازی برنامه ریزی کنند.