توزیع کتاب «انجیل»در دانشگاهها در ازای دریافت سکه های طلا

ارسال خبر توسط  مرجان تابع بردبار   marjan  tabe bordbarimages (1)

مدیر حوزه های علمیه گفته است ؛ مستکبران سعی دارند با پرداخت پول‌هایی هنگفت همچون سکه‌های طلا، «کتاب انجیل» را در دانشگاه‌ها بین دانشجویان توزیع کنند.

به گزارش « محبت نیوز» ، مدیرحوزه‌های علمیه کشور با اشاره به نوشته‌ اخیر یک روزنامه‌ اصلاح‌طلب مبنی بر غیر‌انسانی خواندن حکم قصاص و همچنین ساخته شدن فیلم‌هایی غیراصولی در این باره، حذف اسلام را هدف این جریان ناسالم فرهنگی و سیاسی دانست.

به نقل از خبرگزاری فارس وابسته به سپاه پاسداران، آیت‌الله سید هاشم حسینی‌بوشهری در جمع علما، فضلا و ائمه جماعات استان اصفهان که در خیمه گلستان شهدا برگزار شده بود، اظهار داشت: ” دشمنان داخلی و خارجی امروز با حذف روحانیت، حذف اسلام را از جامعه دنبال می‌کنند، اگر امروز دشمنان چهره‌های مقدس اسلامی را تحت عنوان فیلم تخریب می‌کنند و تحت عنوان ساخت فیلم‌ها یا به روحانیت توهین و این قشر را به سخره می‌گیرند؛ همگی یک هدف را دنبال می‌کنند و آن حذف اسلام است.

گویا اشاره حسینی به فیلم «رستاخیز» ساخته احمدرضا درویش که جایزه بهترین کارگردانی سی و دومین جشنواره «فجر» را دریافت کرده می باشد که این فیلم خشم گروهی از مداحان و محافظه‌کاران تندرو را برانگیخته است.

حسینی بوشهری اذعان کرد:” آیا باید باز هم نشست و شاهد این باشیم که در روزنامه‌های داخلی حکم الهی قصاص را غیرانسانی ‌شمارند و با الفاظ و واژگان به مقدسات و اصول اسلامی توهین کنند؟!

قوه قضائیه جمهوری اسلامی چندی پیش  روزنامه آسمان را در پی چاپ خبری که در آن حکم قرآنی قصاص را غیرانسانی خوانده بود حکم توقیف آن را صادر کرد و مدیر مسوول این روزنامه نیز تحت تعقیب قضایی قرار گرفته است.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور گفت: “امروز دشمنان با تمام وجود به صحنه مبارزه علیه اسلام و انقلاب آمده‌اند، دشمنان به دنبال تحمیل فرهنگ خود و به دنبال آن تخریب فرهنگ اسلامی هستند و سپس این روند منجر به تسلیم فرهنگی می‌شود.وی در پایان اظهار کرد: امروز وهابیت تاخت و تاز می‌کند و بهائیت به توطئه علیه اسلام می‌پردازد، مستکبران حتی امروز در بین تفکر نسل جوان ایرانی نفوذ کرده و سعی دارند با پرداخت پول‌هایی هنگفت همچون سکه‌های طلا، کتاب انجیل را در دانشگاه‌ها بین دانشجویان توزیع کنند.”