کشف شبکه هرمی خبر رسانی موسی توسط یک امام جمعه

JewishDemonstretionKarajImam

ارسال خبر توسط  محمد رضا فرشادفر   Mohammadreza Farshadfard

امام جمعه و نماینده ولی فقیه در کرج، ضمن انتقاد از شبکه های خبر رسانی و اطلاعاتی در جمهوری اسلامی، اعلام نمود که موسی هر روز صبح با نواختن شیپور صدها هزار یهودی را به خط می کرد و با روش خاصی با آنها تبادل اطلاعات می نمود.

به گزارش  شبکه خبر مسیحیان فارسی زبان به نقل از پارسینه، سیدمحمد مهدی حسینی همدانی, نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرج  اظهار داشت: شبکه های خبری و رسانه های اطلاع رسانی در ایران ضعیف عمل می کنند. در این زمینه یهود بسیار قوی است و به نظر می رسد ریشه آن هم از زمان حضرت موسی بوده است. 

به گفته این امام جمعه؛ حضرت موسی  روش خاصی در خبر رسانی داشت. به این ترتیب که اسباط (12 نفر بزرگ طوایف بنی اسراییل) را جمع کرده بود و یه شبکه گسترده مانند شبکه های هرمی ایجاد کرده بود به نحوی که هر 5 نفر یه سر گروه داشت بعد هر ده نفر یک سر گروه داشت در مرحله بعدی هر صد نفر یک سر گروه داشت و همین طور این روند ادامه داشت. در راس این شبکه همین دوازده نفر بودند.

مهدی حسینی همدانی مدعی شد که حضرت موسی هر روز صبح با نواختن در شیپور ویژه ای حدود 700 هزار نفر را به خط می کرد و به آنها اطلاعات می داد و از آنها اطلاعات می گرفت. او  همچنین معتقد است؛  این که امروزه استخبارات یهود و شبکه های خبری یهود بسیار قوی هستند از اینجا نشات می گیرد!