مصاحبه مسیح علی نژاد با خانواده وحید بنانی درویشی که کشته شد

ارسال خبر توسط  مرجان تابع بردبار   marjan  tabe bordbar

خانواده شهید وحید بنانی سکوت خانواده‌ای دیگر شکست. بعد از دو سال. پدر وحید بنانی می‌گوید چگونه خانه خراب شده‌اند و مادری که می‌گوید دیگر ساکت نمی‌نشینم تا بگویند که چرا فرزند مرا به قتل رسانده‌اند.
ماجرا همانطور که در این برنامه می‌بینید از این قرار است که جمعی طلاب و بسیجی راهی کوار شدند و علیه درویشان راهپیمایی به راه انداختند حتی در همین فیلم یکی از طلاب می‌گوید ما با زن و بچه‌‌هایمان خداحافظی کردیم و آمدیم اینجا…. سپس در همین درگیری‌ها سمت یکی از درویشان شلیک می‌کنند و بعد از دو سال تازه به این خانواده اعلام می‌کنند که قتل وحید بنانی نیز شبه عمد بوده…هماند ماجرای قتل ستار بهشتی…
وقتی در چنین شرایطی به خبرنگاران داخلی اجازهٔ نزدیک شدن به این خانواده را نمی‌دهند چه کسانی سراغ این خانواده‌ها می‌روند؟ پاسخ این است: امام جمعه شهر و برخی از مسولان دیگر شهر در‌‌ همان ساعات اولیه حادثه سراغ خانواده وحید بنانی رفته و از آن‌ها خواسته‌اند که اعلام کنند فرزندشان بسیجی بوده است…همانند خانواده صانع ژاله همانند خانواده محمد مختاری که نیمه شب در خانه‌شان را زده‌اند و گفته‌اند یک عکس بیاورید تا فرزندتان را بسیجی معرفی کنیم و از امتیازاتش بهره‌مند شوید…. و آن‌ها چون قبول نمی‌کنند برای همیشه سانسور می‌شوند.

این گفتگو در بخش «خبرساز» برنامه‌ی آنتن که از شبکه صدای آمریکا (جمعه ۴ بهمن‌ماه ۱۳۹۲) پخش شده است.

فایل صوتی:

پخش: 
دانلود فایل صوتی : 6.1 مگابایت

دانلود فایل تصویری:  22.9 مگابایت