سه تصمیم مجمع عمومی زندانیان سیاسی ـ عقیدتی رجایی‌شهر کرج

سه تصمیم مجمع عمومی زندانیان سیاسی ـ عقیدتی رجایی‌شهر کرج

آژانس کُردپا: مجمع عمومی فوق‌العاده زندانیان سیاسی ـ عقیدتی سالن ١٢ زندان رجایی‌شهر کرج به آنچه “مقابله با عملکردهای ضد انسانی مسئولین قضائی، امنیتی و سازمان زندان‌ها علیه زندانیان” عنوان شده، واکنش نشان داد.

به گزارش آژانس خبرسانی کُردپا، روز یکشنبه، بیست و نهم دی‌ماه مجمع عمومی زندانیان سیاسی ـ عقیدتی زندان رجایی‌شهر کرج از تصمیماتی خبر داد که اکثریت زندانیان سالن ١٢ بر اجرای آن تأکید دارند.

تصمیمات گرفته شده بنابه گزارش کمیته‌ی حمایت از شاهرخ زمانی عبارتند از؛ ١ـ از روز پنجم بهمن‌ماه به مدت ٣ روز دیگ غذا را برگردانند، ٢ـ خانواده زندانیان دسته‌جمعی یا انفرادی جهت اعتراض به دفتر سلیمانی رئیس زندان‌ها رفته شکایات خود را به صورت کتبی و شفاهی ارایه نمایند و ٣ـ تمامی زندانیان و تمامی افرادی که با آنها ارتباط دارند هر چه گسترده‌تر به افشای اعمال مأموران و مسئولین قضایی _ امنیتی و سازمان زندان‌ها در میان مردم و رسانه‌ها بپردازند.

در ماه‌های اخیر فشار بر زندانیان سیاسی سالن ١٢ رجایی‌شهر روند صعودی پیموده و در این ارتباط دستگاه‌های پارازیت‌انداز به چندین برابر افزایش یافته و کتابخانه‌ی زندان را بسته و نمایندگان زندانیان را مورد تحقیر قرار می‌دهند.

این مجمع که فعالیت خود را از ٦ ماه قبل جهت “دفاع از زندگی و سلامتی زندانیان سیاسی ـ عقیدتی” آغاز کرده، مدعی “طرح و برنامه‌های سیتماتیک حکومت اسلامی ایران جهت بیمارسازی و کشتن زندانیان” است.

منبع یادشده اعلام کرده که طبق دستور مسئولان زندان رجایی‌شهر کرج، درب سالن ١٢ که در گذشته همیشه باز بود بسته شده و روزنه‌هایی که باعث تبادل هوا می‌گردید بسته شده‌اند.

هم‌اکنون بیش از ٨٠ فعال سیاسی در سالن ١٢ زندان رجایی‌شهر کرج محبوس می‌باشند.